فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف 2 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 19 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی نهبندان به ۲ دستگاه سواری پژو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورد‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نیسان با ۲۱ رأس احشام بدون مجوز به مقصد نرسید

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی طبس هم گفت: مأموران پاسگاه انتظامی تپه طاق این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه نیسان که حامل بار احشام بود مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از نیسان، ۲۱ رأس گوسفند که فاقد هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوط ارزش ریالی احشام قاچاق یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: ماموران در این رابطه یک‌دستگاه خودرو توقیف و یک نفرمتهم دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار