مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال حدود ۱۰ هزار مددجو در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مشرف شدند.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 19 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، رضا سلم آبادی بیان کرد: اردوهای شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی و یا مددجویانی است که سالها سعادت زیارت حرم رضوی را نداشته‌اند از سراسر کشور است که طی یک دهه گذشته بیش از ۱۰۳ دوره اردویی در مشهد برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی اظهار کرد: در این قالب بیش از ۱۱ هزار نفر معادل ۴۴ هزار نفر روز با ۱۰۳ اردو مددجویان تحت پوشش سراسر کشور را در مشهد میزبانی کرده ایم .

وی با بیان اینکه مددجویان استان سیستان و بلوچستان در همین قالب اردویی برای مدت چهار روز به مشهد سفر کرده‌اند، افزود: همچنین هفته گذشته پنج هزار نفر از مددجویان تحت پوشش در آذربایجان شرقی در همین قالب به مشهد مشرف شدند.

سلم آبادی بیان کرد: طی سال گذشته ۱۲۰ هزار نفر روز دوره اردویی شوق زیارت در خراسان رضوی برگزار شد و امسال نیز طی حدود ۹ ماه گذشته ۱۰ هزار نفر روز در این قالب به مشهد الرضا مشرف شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه زیارت محور برنامه های اردوهای شوق زیارت است، بیان کرد:اردوهای شوق زیارت با کمکهای خیرین و نیکوکاران برگزار می‌شود و خوشبختانه همکاری موثر آستان قدس رضوی را در این زمینه شاهدیم.

وی بیان کرد: حدود ۱۵ میلیارد تومان در قالب کاروان های طرح شوق زیارت با مشارکت خیرین هزینه شده است.

وی گفت: افراد می توانند با شماره گیری کد #۰۵۱*۸۸۷۷* در این طرح شرکت کنند تا شاهد تعداد بیشتری از زائران نیازمند در مشهد باشیم.

هم اکنون ۱۹۶ هزار خانوار معادل ۳۶۶ هزار نفر در خراسان رضوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار