رئیس هیات کشتی استان زنجان از تلاش برای فراهم کردن زمینه برگزاری مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در این شهر خبر داد و گفت: هزینه اسکان و غذا کشتی‌گیران که بالغ بر ۵ میلیون تومان است، باید توسط میزبان تامین شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 19 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، عباس محمدی، رئیس هیات کشتی استان زنجان به انجام رایزنی برای برگزاری جام جهان پهلوان تختی در زنجان اشاره و اظهار کرد: شرط برگزاری مسابقات کشتی تختی در شهرستان‌ها، تقبل صفر تا ۱۰۰ هزینه‌هاست.
رئیس هیات کشتی استان زنجان از تلاش برای تامین هزینه لازم برای برگزاری مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان خبر داد و تصریح کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای برگزاری این مسابقات بالغ بر ۴ تا ۵ میلیارد تومان است.
وی با تاکید بر اینکه تامین جوایز دلاری مسابقات جام جهان پهلوان تختی بر عهده فدراسیون کشتی است، افزود: تامین سالن و تجهیزات لازم برای برگزاری مسابقات و همچنین محل اسکان و غذا بر عهده میزبان است.
محمدی با ابراز امیدواری برای فراهم شدن زمینه برگزاری مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان ادامه داد: با تلاش‌های در حال انجام، امکان محقق شدن این مهم وجود دارد، چرا که مسوولان استانی هم قول کمک داده‌اند.
رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه مسابقات جام جهان پهلوان تختی معمولا در بهمن و یا اسفندماه برگزار می‌شود، ادامه داد: برای زمان این مسابقات فعلا تصمیمی اتخاذ نشده، ولی به روال معمول باید در بهمن و یا اسفند برگزار شود.
وی با گلایه از شورای اسلامی شهر زنجان برای تصویب نکردن لایحه حمایت شهرداری زنجان از برگزاری مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی گفت: به قول شهردار گروکشی در این باره اصلا درست نیست، چرا که این مسابقات با هیچ امر ورزشی قابل مقایسه نیست، هر چند باید از همه ورزش‌ها حمایت شود، ولی برخی از ورزش‌ها به ویژه ورزشی مانند کشتی باید به صورت ویژه دیده شود.
محمدی با تاکید بر تاثیرگذاری برگزاری مسابقات در جذب مخاطب برای ورزش افزود: برگزاری این مسابقات از همه لحاظ به ویژه حوزه اقتصاد در استان تاثیرگذار خواهد بود.
رئیس هیات کشتی استان زنجان با تاکید بر اینکه یک تا یک نیم‌ماه زمان برای تامین زمینه‌های برگزاری مسابقات جام جهان پهلوان تختی وجود دارد، افزود: زنجان ۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد که باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار