سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با اشاره به اخلال پیش آمده در ارائه خدمات جایگاه های سوخت گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده، تعداد ۱۷ جایگاه در محدوده کاری این منطقه به صورت دستی، سوخت مورد نیاز را تا زمان رفع مشکلات پیش آمده به صورت آزاد عرضه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ 18 December 2023

تابناک خوزستان: علی اصغر چاغروندی با تاکید بر اینکه اخلال در جایگاه های سوخت به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین یا هر فرآورده سوختی دیگری ارتباط ندارد اظهارکرد: از ابتدای زمان بروز این اخلال، کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: با بررسی و هماهنگی های این کمیته، گروه های فنی برای حل مشکلات پیش آمده به جایگاه های عرضه سوخت اعزام شدند که برخی از این گروه ها با مشارکت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت گاز استان تشکیل شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با بیان اینکه سوخت به اندازه کافی در جایگاه ها موجود است گفت: با این وجود از شهروندان درخواست می شود به جز موارد ضروری به جایگاه های آفلاین مراجعه نکنند.

چاغروندی بیان کرد: عرضه هر لیتر بنزین آزاد با قیمت ۳۰ هزار ریال و هر لیتر گازوئیل آزاد با قیمت ۶ هزار ریال در حال انجام است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز یادآورشد: اخلال پیش آمده در عرضه بنزین سهیمه ای است که امیدواریم تا ساعتی دیگر برطرف شود.

بر اساس این گزارش،شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت اعلام کرد: کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شده است و تا زمان رفع مشکل و اتصال دوباره سامانه سوخت، توزیع فرآورده‌های نفتی به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد.

از وزارت نفت، اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرح زیر است:

«به اطلاع عموم هموطنان شریف ایران می‌رساند نظر به بروز اختلال فنی در بعضی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد.

شایان ذکر است کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی در حال رفع مشکل هستند و تا ساعاتی دیگر همه جایگاه‌ها به وضع عادی بازخواهد گشت و روند سوخت‌گیری عادی خواهد شد.

شایان یادآوری است سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.»

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار