معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه اختلال در شبکه عرضه سوخت سراسری بوده و تا ساعات آینده مرتفع می شود، گفت: در حال حاضر مشکلی برای عرضه سوخت در جایگاه‌های سوخت استان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 18 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبجان حسنی اظهار کرد: اختلال در سطح جایگاه های سوخت تنها مربوط به ایلام نیست و یک مشکل فنی در سطح کشور است که به زودی این مشکل برطرف می شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات سوختگیری در سطح جایگاه های سوخت استان اندیشیده شده است، ابراز کرد: در حال حاضر در هر جایگاه سطح شهر ایلام و شهرستان های استان یک پمپ به صورت دستی راه اندازی شده و به مردم برای سوخت رسانی ارائه خدمت می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه در حال حاضر پنج جایگاه در سطح استان بدون هیچ مشکلی در حال ارائه خدمت به مردم هستند، ابراز کرد: ۲ جایگاه نیز در سطح شهر ایلام فعال است و در بقیه جایگاه ها نیز بک پمپ به صورت دستی فعال شده و به خودروها سوخت رسانی می شود.

حسنی با بیان اینکه به مرور جایگاه های سوخت در سطح استان و شهر ایلام در مدار قرار خواهند گرفت، افزود: هم اکنون گروه های تعمیرات و فنی شرکت نفت در جایگاه های سوخت استان مستقر شده و نسبت به راه اندازی پمپ های به صورت دستی اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه نگرانی برای ارائه خدمات در جایگاه های سوخت استان وجود ندارد از مردم خواست در صورت عدم نیاز به سوخت، به جایگاه سوخت مراجعه نکنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار