سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ 16 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، حمیدرضا طحان، سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در این استان خبر داد.

وی افزود: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این طرح، نظارت و افزایش گشت‌های بازرسی واحد‌های صنفی موردنظر به‌ویژه واحد‌های عرضه کالا‌هایی از جمله آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار و شیرینی در اولویت نظارت خواهد بود.

طحان عنوان کرد: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صمت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها در این ایام در ۲ مقطع صبح و بعدازظهر بر بازار و واحد‌های صنفی و میادین میوه و تره‌بار نظارت می‌کنند و به‌صورت مداوم گروه‌های کالایی پرمصرف را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: تمام واحد‌های صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف ازجمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، نصب نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب و ... را به شماره ۱۲۴ سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار