مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان که مورد حمایت هستند از وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ 16 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن مورد حمایت در نهاد‌های حمایتی هستند و در این میان اداره کل راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن این جامعه هدف مدیریت لازم را مد نظر قرار داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: برای تسهیل در راستای تامین مسکن اقشار محروم و در راستای کاهش آورده نقدی آنان، پیگیری واریز کمک هزینه‌های بلاعوض برای متقاضیان مسکن تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، با دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی مکاتبه انجام شده است.
وی گفت: در راستای کمک به متقاضیانی که مورد حمایت نهاد‌هایی (بهزیستی و کمیته امداد) هستند، پیشنهاد پلکانی شدن اقساط تسهیلات طرح مذکور در زمان تقسیط، به وزارت متبوع داده شده است.
اسماعیلی تاکید کرد: متقاضیان مورد حمایت نهاد‌های حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد)، در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و تخصیص پروژه متقاضیان واجد شرایط با اولویت در پروژه‌های در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان انجام شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: با پیگیری‌های استاندار و مدیر کل کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی استان زنجان این امر تسهیل خواهد شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار