شهردار اصفهان گفت: بودجه شهرداری متمرکز روی رفع معضل آلودگی هوا است و تلاش می‌کنیم سال ۱۴۰۳ منابع متحرک آلایندگی مدیریت شود. یکی از دلایل آلودگی هوای این کلان‌شهر منابع ثابت از جمله کارخانه‌ها است که دور تا دور شهر قرار گرفته و هوای آن را خفه کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ 14 December 2023
بودجه شهرداری روی رفع معضل آلودگی هوا متمرکز شده است

علی قاسم‌زاده، در دیدار با مردم منطقه ۱۴ عنوان کرد: دلیل دیگر آلودگی‌ها، منابع متحرک است که در این راستا شهرداری تلاش می‌کند وسایل حمل‌ونقل عمومی را توسعه دهد تا شهروندان به‌جای خودروی شخصی از این وسایل حمل‌ونقلی استفاده کنند.
وی تاکید کرد: اتوبوس‌های سطح شهر اصفهان دارای سوخت یورو چهار است و تلاش می‌کنیم تا خروجی اگزوز اتوبوس‌های سطح شهر آلایندگی ایجاد نکند، همچنین فیلتر اتوبوس‌ها را در زمان لازم عوض می‌کنیم و با انجام این اقدامات، در حال حاضر به‌ندرت شاهد دودزا بودن اتوبوس‌های شهری هستیم.
قاسم زاده خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ مأموریت بر عهده شهرداری است ازجمله اینکه حدود پنج هزار هکتار فضای سبز را باید نگهداری کنیم که این اقدام در شرایط بی‌آبی کار دشواری است، از این‌رو برای زنده نگه‌داشتن درختان آب می‌خریم.
وی افزود: همچنین روزانه ۴۸ میلیون متر مربع از معابر شهر اصفهان توسط پاکبانان شهرداری نظافت می‌شود تا شهروندان هر روز صبح شاهد تمیزی شهر باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار