به گفته مدیرکل استاندارد طرح نظارت بر عملکرد وسایل توزین و سنجش در شیرینی‌فروشی‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار از ۲۰ آذرماه به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 15 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، وحید والی زاده مرادی در جلسه اجرای طرح ویژه نظارت بر خالص‌فروشی و بررسی صحت عملکرد تمامی وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عموم که در محل سالن کنفرانس اداره کل استاندارد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شب یلدا و برپایی آئین سنتی و ملّی در سطح استان از ۲۰ آذرماه به مدت ۱۰ روز طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد تمامی وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در بازار با همکاری بازرسان استاندارد، صمت و تعزیرات در سطح استان اجرا خواهد شد.

به گفته وی در این طرح نظارت بر عملکرد وسایل توزین و سنجش در شیرینی‌فروشی‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار در جهت جلوگیری از هرگونه کم‌فروشی به صورت ویژه انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: بر اساس ماده ۱۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کنترل، نظارت و آزمایش ادواری اوزان و مقیاس‌ها و وسایل سنجش از مهمترین وظایف سازمان ملی استاندارد است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار