مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت که خیّران استان از ابتدای سال جاری تاکنون علاوه بر کمک‌های نقدی، سه هزار و 711 مترمربع زمین شهری و روستایی برای ساخت مسکن محرومان اهدا کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 15 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، سیدمحمد حسینی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: خیران گلستانی در ۹ ماهه نخست امسال، ۱۵۰ میلیون تومان به حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) برای ساخت مسکن واریز کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: همچنین خیران طی این مدت ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هم به صورت غیرنقدی در قالب تامین مصالح ساختمانی، نیروی کار و ... به حساب ۱۰۰ کمک کرده اند.

وی عنوان کرد: در این مدت خیران مسکن ساز سه هزار و ۲۹۴ مترمربع زمین برای ساخت مسکن نیازمندان در روستا‌ها و ۴۱۷ متر مربع در دو شهر استان به حساب ۱۰۰ هِبه کرده اند که ارزش ریالی این زمین‌ها حدود ۱۰ میلیارد تومان است.

حسینی با بیان این‌که در سال جاری ۹ واحد مسکونی برای نیازمندان در روستا‌ها و یک واحد مسکونی در یک شهر استان توسط حساب ۱۰۰ حضرت امام تامین شده است، افزود: ۱۵۹ واحد مسکونی در روستا‌ها و ۹ واحد در شهر‌های استان توسط حساب ۱۰۰ برای نیازمندان در حال احداث است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار