رویداد بزرگ «با ستاره ها تا قدس» اولین چله حرکت مردمی «چهل شب با چهل شهید قاینات» امشب همزمان با سالگرد شهدای انقلاب شهرقاین برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 15 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛ پایان اولین چله شان می‌خواهند آغازی باشد بر چله‌ای دیگر و چله‌های دیگر تا رمان شهدایی که ۴۰ برگ آن را هر دوشنبه به دوشنبه نوشته اند برای همیشه به یادگار بماند و ثبت و ضبط شود به عنوان طولانی‌ترین رمان عشق و عاشقی شهدایی جهان که نمی‌توان پایانی بر آن متصور شد.

پایان اولین چله مردمی چهل شب با چهل شهید قاینات امشب آغازی می‌شود بر رویداد بزرگ و مستمر تا این چله‌ها ادامه یاد به چهل‌های مقاومت جهانی پیوند داده شود.

همه این چله‌ها را هم مردم پای کار بودن بدون هیچ چشم داشتی و می‌خواهند پای کار شهدا بمانند باز هم بدون هیچ چشم داشتی فقط در این میان همراهی متولیان امر را برای صدور مجوز‌ها طلب کرده و می‌کنند.

هرجا که مردم پای کار باشند آن هم به صورت خودجوش به طور حتم بهترین‌ها رقم خواهد خورد همانند «چهل شب با چهل شهید قاینات» حامیان مردمی این رویداد پلاک عاشقی شهدا را به گردن آویختن تا پلاک خونی شهدا برای همیشه بر کتاب تاریخ دفاع و مقاومت ایرانیان ثبت و ضبط شود و به یادگار بماند آن چه به یادگار مانده از این گلگون کفنان دفاع از وطن.

نگارندگان این دیدار‌ها مردمند با آن چه با همه وجود هر شنبه در دیدار با خانواده‌های شهدا که دیگر اغلب آن‌ها به ویژه پدران و مادران شان پا به سن گذاشته اند باید تا می‌شود ثبت و ضبط کرد از این یادگاران هشت سال دفاع مقدس تا برای آیندگان به یادگار بماند در کتاب تاریخ مقاومت ایران زمین نیز برای همیشه ثبت و ضبط شود.

حالا که اولین چله حرکت مردمی چهل شب با چهل شهید قاینات به پایان رسیده و همزمان شده با سالگرد شهدای انقلاب شهر قاین قرار است پایان بخش این حرکت برای شروع حرکتی نو با عنوان رویداد بزرگ «با ستاره‌ها تا قدس» باشد.

آن هم با حضور مهمانان ویژه از کشور فلسطین (محمد عزالدین حسین) و دبیرکل مجمع جهانی امت محمد (ص).

نکته حائز اهمیت این رویداد هم این است که این برنامه مجری ندارد قرار است در میان پرده‌های تئاتر (ستاره منجی) مهمان و دیگر برنامه‌ها با حضور مردم و برای مردم و خانواده‌های معظم شهدا اجرا شود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار