رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: با کمک حامیان و خَیِّرین در آذر ماه سال‌جاری، تعداد ۲۵ نفر از مددجویان در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲ 15 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان اظهار داشت: اعزام مددجویان به اردوهای شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده های تحت حمایت و ترویج فرهنگ ناب اهل بیت (ع)، افزایش نشاط، تقویت رفتارهای دینی و تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی دینی و اسلامی با استفاده از ظرفیت حامیان، خَیِّرین و کمک‌های مردمی به اجرا گذاشته شد.

 

اعزام ۲۵ مددجوی کمیته امداد چالوس به اردوی شوق زیارت  

وی افزود: با کمک حامیان و خَیِّرین در آذر ماه سال‌جاری، تعداد ۲۵ نفر از مددجویان در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس با بیان اینکه، در این کاروان زیارتی زنان سرپرست خانوار بهمراه فرزندان زیارت اولی به مشهد مقدس، اعزام شدند، تصریح کرد: برای اعزام این تعداد بالغ بر ۷۳ میلیون تومان از محل کمک ها و مساعدت های حامیان و خَیِّرین و اعتبارات این نهاد هزینه شد.

عاشوریان افزود: در این اردوی زیارتی، مددجویان از کلاس‌های آموزشی عفاف و حجاب، سبک زندگی، مشاوره خانواده، اهدای بسته‌های فرهنگی و همچنین اطعام غذای تبرکی آستانه قدس رضوی بهره‌مند شدند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار