معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین از حضور به موقع ماموران پلیس و نجات جان خانمی که در بالای پل قدس قصد خودکشی داشت، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 13 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ ابوالفضل قلی پور اظهار کرد: به دنبال اعلام گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور مشکوک خانمی جوان در بالای پل قدس و احتمال پایین انداختن خود به قصد خودکشی، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ مدرس شهرستان قزوین به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل با تدابیر لازم و اقدامات روانشناسی، این خانم جوان را دعوت به آرامش کرده و با او وارد گفتگو شده و وی را سوار خودروی پلیس کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: این خانم جوان، مشکلات خانوادگی و افسردگی ناشی از روابط عاطفی را انگیزه خود برای تصمیم به خودکشی عنوان کرد.

سرهنگ قلی پور در پایان ریشه‌یابی مشکلات شخصی و اختلافات خانوادگی را نیازمند بهره‌گیری از روانشناسان مجرب دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار