بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک از احداث یک مجموعه پارک در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع و حدود ۴ میلیارد تومان اعتبار در روستای ناصرآباد این بخش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 13 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، رضا کرمی زیارانی با اشاره به احداث مجموعه پارک استاندارد و مناسب در روستای ناصرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک و پیش‌بینی همه موضوعات برای اخذ مجوز استانداردهای لازم اظهار کرد: این پارک در زمینی به مساحت حدود ۸ هزار مترمربع در حال احداث است که یک بازیگاه در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع با حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی اجرایی شده و حدود یک میلیارد تومان برای این بازیگاه اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: برای مجموعه پارک روستای ناصرآباد احداث یک زمین چمن فوتبال مصنوعی ‌پیش بینی شده که اسناد مناقصه آن آماده‌ شده و با حدود ۲ میلیارد تومان اجرایی می‌شود. ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هم برای نصب چندین آلاچیق در نظر گرفته شده است.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک با اشاره به اخذ مجوز احداث بلوار از ابتدای مرکز فوریت‌های پزشکی روستای ناصرآباد به سمت اتوبان در شورای ترافیک شهرستان ادامه داد: با تامین اعتبار برای احداث بلوار، این مسیر دوبانده می‌شود که به دلیل فصل زمستان انشاءالله اوایل سال آینده جدولگذاری و آسفالت برای احداث این پروژه آغاز می‌شود.

اتمام حدود ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت محور طالقان

کرمی زیارانی در خصوص اجرای پروژه راه روستای کزلک از مسیر انتهای شهر زیاران به این روستا توضیح داد: این مسیر، باریک و غیراستاندارد بود که اعتبار کل آن ۳۵ میلیارد تومان بوده و از وزارت راه و شهرسازی تخصیص یافته که تاکنون زیرسازی و آسفالت ۲.۵ کیلومتر آن در حال اجراست و در صورت مساعد بودن هوا، تا پایان امسال آسفالت آن تکمیل می‌شود.

وی افزود: ۵.۵ کیلومتر مابقی این مسیر هم دارای بودجه است و مقرر شده اصلاح هندسی آن انجام شود و اوایل سال آینده مابقی اقدامات انجام شود.

این مسوول با بیان این مشکل که تردد کامیون‌های معدن روستای کزلک با مسیر ۵.۵ کیلومتری که قرار است آسفالت شود یکی است، گفت: با بهره بردار معدن رایزنی شده تا یک راه اختصاصی با مشارکت خود و دستگاه‌های متولی احداث کند که پذیرفته است و از سوی مسوولان ادارات راه و شهرسازی و صمت نیز بازدید صورت گرفته است. بر این اساس پیگیر هستیم تا در صورت فراهم بودن بسترهای لازم همچون نداشتن معارض و اخذ مجوزهای لازم این مهم تحقق یابد و از تخریب مسیری که آسفالت آن در دستور کار قرار دارد، جلوگیری شود.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک افزود: روکش و آسفالت جاده طالقان از گردنه تا روستای صمغ آباد با حدود ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به طول حدود ۱۰ کیلومتر اجرا شده و بناست در جاده قدیم اتوبان این پروژه اجرا شود اما به دلیل عدم اعتبار، فعلا ادامه اجرای پروژه میسر نیست.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار