دکتر علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ امروز در دادگستری استان حضور یافت.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 13 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان  نمایندگان عالی دستگاه قضایی و دولت در استان در نشستی دو نفره، بر همکاری بیشتر مبنی بر پیگیری و حل مشکلات استان در مرکز تأکید نمودند.

دکتر محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان در این خصوص، ضمن تشکر از حضور استاندار در دادگستری، در سخنانی اظهار کرد: در این نشست در خصوص تعامل و همکاری بیشتر در جهت رفع موانع و مشکلات درون استانی و پیگیری آن‌ها در قوه قضاییه و هیئت دولت در مرکز تصمیماتی اتخاذ گردید.
در ادامه رئیس کل دادگستری استان از تعامل خوب مسئولان ارشد استان خبر داد و گفت: بهتر است همه مسئولان، نمایندگان و مدیران استانی تلاش‌های خود را در جهت خدمت به مردم به کار برند تا به علت سهل انگاری در خدمت رسانی به مردم، شاهد ازدیاد ورودی پرونده‌ها به دادگستری نباشیم.
دکتر احمدزاده استاندار نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد دادگستری استان در جهت ایجاد صلح و سازش و رفع خصومت در استان گفت: بدون وجود امنیت، توسعه استان امکان‌پذیر نیست و دستگاه قضایی استان در این زمینه بیشترین تلاش را در جهت ایجاد یک امنیت پایدار و آسایش مردم دارد و شایسته است که از دادگستری استان تشکر نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار