رئیس مرکز آموزشی و درمانی شهید مدنی کرج از نجات جان دختر نوجوانی که از طبقه پنجم یک ساختمان سقوط کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ 13 December 2023

به گزارش «تابناک البرز» دکتر علی برادران گفت: دختر نوجوانی به علت سقوط از طبقه پنجم ساختمان در اوایل مهر ماه به این مرکز انتقال یافت که با توجه به شدت آسیب و فشار خون بسیار پایین بیمار، امید به نجاتش بسیار کم بود.

دکتر برادران ادامه داد: روند درمانی برای این دختر نوجوان دو ماه به طول انجامید و طی فرآیند درمانی وی بیش از ۱۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته‌های طب اورژانس، جراحی عمومی، ارتوپدی، بیهوشی و ICU، جراحی مغز و اعصاب، داخلی، قلب و اورولوژی به طور شبانه روزی در آن مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ مرحله  جراحی بر روی قفسه سینه، شکم و هر چهار اندام بیمار انجام شد. در طول درمان، به دلیل آسیب‌های شدید وارده به قسمت‌های مختلف بدن، بیمار دچار مشکلات فراوانی شد که طی مشاوره‌ها و اقدامات علمی و دقیق تیم درمانی مدیریت شد.

رئیس بیمارستان شهید مدنی افزود: در نهایت با لطف خدا و تلاش کادر بیمارستان جان این دختر با شدیدترین تروماهای ممکن نجات یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

گفتنی است، بیمارستان شهید مدنی کرج یکی از مهمترین مراکز تروما، حوادث و سوانح در استان البرز است که به طور متوسط در ماه ۱۵ هزار نفر مراجعه کننده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار