فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام؛
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت :طرح ترافیک زمستانی در محورهای مواصلاتی استان به طول سه هزار و ۷۲۱ کیلومتر از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 12 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سلمانی مطرح کرد : هر سال با شروع فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسنفدماه رزمایش طرح ترافیک زمستانی در سطح کشور اجرا می شود.

وی افزود : در این راستای این طرح، دستگاه های اجرایی مرتبط در کنار نیروهای پلیس راه و راهور در محورهای مواصلاتی داخل و خارج شهرها تعامل و همکاری ویژه را برای خدمات رسانی به مردم داشته باشند.

سردار سلمانی ادامه داد : در طرح زمستانی سال گذشته تصادف های فوتی ۳۱ درصد افزایش یافت و ۳۴ نفر در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست دادند

وی خاطرنشان کرد : امید است با در نظر گرفتن وضعیت محورهای مواصلاتی استان و اقدامات بسیار خوبی که در حوزه زیرساخت با مدیریت جهادی استاندار و حمل و نقل و راهداری انجام شده است، میزان تصادفات جاده ای در استان کاهش یابد.

 فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی به ویژه مسیرهای کوهستانی و گردنه ها را دارند، خواست قبل از اقدام به سفر اطلاعیه ها و اخبار موثق وضعیت جاده ها را از طریق رسانه های رسمی پیگیری و در طول سفر هم مقرارت راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار