معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت : سوانح جاده‌ای آسیب‌ها و پیامدهای مالی و جانی عدیده‌ای را بر روح و روان شهروندان و جامعه می گذارد و کاهش این آسیب‌ها در گرو رعایت عمومی قوانین راهنمایی و رانندگی است.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 12 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی  در آیین برگزاری رزمایش طرح ترافیکی زمستانی در این استان افزود : دستگاه‌های خدمات رسان در میدان خدمت و خدمتگذاری به مردم آماده و پای کار هستند و این رزمایش برای ایجاد هماهنگی و انسجام جهت خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به شهروندان برگزار شد.

وی بیان داشت : حضور تیم‌های طرح ترافیکی زمستانی در بازدارندگی از سوانح رانندگی موثر بوده و یک نقطه اطمینانی برای مردم است و باعث ایجاد آرامش روحی و روانی برای رانندگان و سرنشین های وسایل نقلیه می شود.

حسنی بر ارائه آموزش های رانندگی و فرهنگ جاده ای، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، بهبود وضعیت جاده ها و زیرساخت‌ها با هدف کاهش تصادفات و حوادث جاده ای تاکید کرد.

وی از مردم نیز خواست فرهنگ هنگام تردد در محورهای مواصلاتی داخل و خارج شهرها شرایط جاده ای و جوی را مد نظر داشته باشند و هر سال شاهد کاهش خسارت های جانی و مالی در سطح جاده های استان باشیم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار