معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان
کد خبر: ۱۱۴۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 12 December 2023

ارکان جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آرای مردمی استارکان جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آرای مردمی استارکان جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آرای مردمی است

تابناک/گیلان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه ارکان جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم و غیرمستقیم برگرفته از آرای مردمی است، گفت: یکی از پدیده‌هایی که از بعد انقلاب اسلامی به شکل جدی و با همت بسیار مضاعف تا به امروز دنبال شده، انتخابات است به گزارش تابناک گیلان.

محمد جلایی، عصر امروز دوشنبه، ۲۰ آذرماه در نشست اختصاصی فرمانداران شهرستان‌های استان گیلان که با محوریت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از پدیده‌هایی که از بعد انقلاب اسلامی به شکل جدی و با همت بسیار مضاعف تا به امروز دنبال شده، انتخابات است.

وی افزود: بعید می‌دانم کشوری بر روی این کره خاکی باشد که ۸ سال جنگ ویرانگر بر او تحمیل شده باشد اما در آن سال‌ها بیش از ۸ انتخابات بزرگ ملی برگزار کرده باشد.

جلایی تصریح کرد: جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی انتخابات را تعطیل نکرد و زمانی را که برای برگزاری انتخابات اعلام کرد، به تعویق نینداخت و این نشان از اهمیت راهبردی این بخش از نظام دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: آن‌هایی که در بیرون از این مرزها و یا در داخل با انصاف قلم می‌زنند و مسائل را تحلیل می‌کنند، دو امر استقلال و آزادی را برگرفته از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک ودیعه و هدیه در نزد مردم ایران قبول دارند.

جلایی با بیان اینکه ارکان جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم و غیرمستقیم برگرفته از آرای مردمی است، تصریح کرد: ما به تمام معنا، امروز پاسداران، برگزارکنندگان و مراقبان انتخاباتی هستیم که آرمان تاریخی این سرزمین است و در کشور ایران به برکت اسلام عزیز محقق شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه استقلال کشور را هم امروز شاهد هستیم، گفت: همه این‌ها از دل انتخابات است و باید تلاش کنیم انتخابات با مشارکت، توام با رقابت و با سلامت و امنیت فراهم کنیم که مردم ایران به حق، لیاقت خدمتگزاری را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار