مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طرح راهداری زمستانه امسال نیز از 18 آذرماه جاری شروع شده و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 11 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن ایام و فصل بارش‌ها راه و شهرسازی خدمات‌رسانی را در قالب طرح زمستانه با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف در سطح جاده‌ها انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: طرح راهداری زمستانه امسال نیز از ۱۸ آذرماه جاری شروع شده و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، راهداران در قالب طرح‌های مختلف زمستانه، نوروزی و تابستانی بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیر‌های بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی را زیرپوشش قرار می‌دهند.

حسنی با بیان اینکه جاده‌های بین شهری و راه‌های روستایی کردستان دارای ۱۰۴ گردنه برف‌گیر است، گفت: در قالب اجرای طرح راهداری زمستانه ۲۴۰ دستگاه ماشین‌آلات شامل ۹۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۹۷ دستگاه نیمه‌سنگین و ۳۳ دستگاه سبک عملیات برفروبی و روان‌سازی جاده‌ها فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: در راستای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به کاربران در سطح جاده‌های استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای نوسازی ناوگان ماشین‌آلات و آمادگی طرح راهداری زمستانه بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

حسنی از خرید یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و سه کشنده و سه کمرشکن در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل راهداری استان خبر داد و با بیان اینکه این ماشین‌آلات تا کنون تحویل گرفته نشده است، گفت: هم‌اکنون ۲۶ راهدارخانه ثابت و ۵ راهدارخانه سیار در سطح استان فعال است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار