مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: پس از مرحله به روز رسانی اطلاعات، پالایش اعضای خانه مطبوعات استان بر اساس اساسنامه انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 11 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، امرالله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در رابطه با انتخابات خانه مطبوعات استان با بیان اینکه مهلت به روز رسانی مستندات و مدارک اعضای خانه مطبوعات تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۲۲ آذرماه جاری ادامه دارد، اظهار داشت: بعد از فرایند به روز رسانی از ۲۳ آذرماه پالایش اعضا شروع خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تاکید امسال معاونت رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که مدارک اعضای خانه مطبوعات باید کامل باشد، ادامه داد: فرایند انتخابات بر اساس قانون مشخص شده و همه اقدامات توسط خانه مطبوعات انجام می‌شود.

وی یادآور شد: وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی مدارک است و دخل و تصرفی در ثبت اعضا ندارد.

حسنی در مورد درخواست برخی از اصحاب رسانه در خصوص برگزاری انتخابات خانه به صورت حضوری اظهار کرد: با توجه به اینکه این رویداد به صورت سراسری و الکترونیکی است، طبق اعلام معاونت رسانه و تبلیغات، امکان برگزاری حضوری انتخابات وجود ندارد.

گفتنی است، انتخابات دوره قبل هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان زنجان خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار شده بود.
همچنین میزان مشارکت اعضای خانه مطبوعات استان زنجان در این انتخابات به بیش از ۶۸ درصد از کل واجدان شرایط رای‌دهی بود.

شایان ذکر است، بر اساس آمار موجود در سامانه جامع رسانه‌های کشور هم اکنون در استان زنجان ۷۹ رسانه دارای مجوز فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۳۴ رسانه چاپی و ۴۵ رسانه الکترونیک یا برخط هستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار