عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری شرور سابقه دار توسط ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ 11 December 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ غلامعلی نعمتی عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی پس از پی وصول خبری مبنی بر حمل و نگهداری سلاح گرم توسط یکی از اشرار سابقه دار، بررسی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نعمتی افزود: ماموران کلانتری با پایش اطلاعات بدست آمده و شناسائی متهم، پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و دربازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۲۵ تیر جنگی، ۱۶ قبضه انواع سلاح سرد، ۲ عدد افشانه و ۲ دستگاه شوکر کشف کردند.

عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان بیان کرد: متهم دستگیر شده که از اراذل و اوباش سطح دار شهرستان و دارای سابقه می‌باشد، با توجه به ادله و مستندات موجود و اقلام کشف شده غیرمجاز، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ نعمتی در پایان خطاب به شهروندان گفت: پلیس خدمتگزار به صورت شبانه روزی در تلاش است تا نظم و امنیت را در جامعه نهادینه نماید و کسانی که بخواهند با انجام اعمال مجرمانه و غیر قانونی، امنیت شهروندان را نادیده بگیرند با واکنش سخت و قانونی پلیس مواجه شده و از شهروندان انتظار است با اعلام سریع گزارشات انتظامی، ما را در این ماموریت خطیر یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار