مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با کمک 10 میلیاردی خیران، مسیر ساخت مرکز توانبخشی گنبدکاووس و فیزیوتراپی کلاله شتاب چشمگیری گرفته است.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 10 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، قاسم غریب آبادی بعد از ظهر امروز در آیین نکوداشت خدمات خیرین و داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر گلستان بمناسبت روز جهانی داوطلب اظهار کرد: جمعیت هلال احمر جمعیت مردمی است و قالب کارها توسط داوطلبان عضو هلال احمر انجام می‌شود.

وی تعداد داوطلبین هلال احمر استان را ۲۸ هزار نفر دانست و بیان کرد: پزشکان و پرستاران داوطلب با حضور در کاروان‌های سلامت در روستاها و استان‌های محروم خدمات رایگان به مردم ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد:  با اهدا بیش از ۸ میلیارد تومان توسط یکی از خیران و افزون بر ۷ میلیارد تومان اعتبار توسط جمعیت هلال احمر پروژه مجتمع توانبخشی در شهرستان گنبدکاووس تجهیز و احداث شده است.

غریب آبادی به مساعدت یکی دیگر از خبران در شهرستان کلاله اشاره کرد و گفت: در جهت احداث و تجهیز مرکز فیزیوتراپی خیر کلاله‌ای افزون بر 2 میلیارد تومان در ساخت آن مساعدت داشته است.

وی به کارهای صورت گرفته در هلال احمر استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته افزون بر ۸ میلیارد تومان کمک حمایتی در حوزه دارو و درمان بصورت بلاعوض برای مردم استان انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: افزون بر ۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه بلاعوض به بیماران پرداخت شده است.

غریب آبادی اظهار کرد : در اربعین امسال۳۰ هزار نفر خدمات توسط کادر پزشکی ، پرستاری استان در کمتر از ۲۰ روز با توجه به کمترین امکانات در مرز به زائرین داده شده است .

وی تصریح کرد : جمعیت هلال احمر گلستان در جشنواره شهید رجایی جزو ۶ دستگاه برتر استان شد و در طر ح نوروزی رتبه یک را کسب کرد.

در پایان از ۴۰ داوطلب و خیر هلال احمر تجلیل شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار