مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری گفت: خیران شهرستان ری بیش از ۱۰۴ میلیارد ریال برای کمک به خانواده و آزادی زندانیان کمک کردند که در نهایت منجر به آزادی ۱۸۵ زندانی شامل ۶۶ زن و ۱۱۹ مرد و کمک به خانواده ۱۶۲ زندانی شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 10 December 2023

به گزارش تابناک تهران، محسن حسن‌پور با اشاره به اقدامات قابل‌توجه خیران شهرستان ری در آزادی زندانیان و حمایت از خانواده آن‌ها اظهار داشت: انجمن حمایت از خانواده زندانیان بر اساس ۳ محور کمک به خانواده ۱۶۲ زندانی، کمک به زندان‌ها و آزادی زندانیان، خدمات مالی و رفاهی را با کمک خیرین، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی به صورت خود جوش ارائه می‌کند.

وی افزود: در راستای حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت، در ۸ ماهه گذشته ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب سبد کالا و کارت هدیه در میان خانواده آن‌ها در شهرستان ری توزیع شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری در ادامه گفت: کمک غیرنقدی به خانواده زندانیان در دستور کار انجمن قرار گرفته و در این راستا تاکنون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک صورت گرفته که البته این میزان از کمک، جدای از معرفی افراد جهت دریافت وام بوده است.

حسن پور تصریح کرد: کمک به خانواده زندانیان در حوزه‌های بهداشت و درمان، مشاوره مددکاری، ودیعه مسکن و کمک هزینه فرهنگی و تحصیلی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که در راستای حمایت از خانوار‌های نیازمند که سرپرست آنان به دلیل ارتکاب جرائم غیر عمد در زندان است صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در ۸ ماه گذشته ۱۰۴ میلیارد ریال توسط خیرین جمع آوری شده ادامه داد: کمک‌های فرهنگی، تأمین شیرخشک، مددکاری و کمک به زندان مبلغ ۲۳ میلیارد ریال است که توسط خیرین به زندان‌ها ارائه شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری با تأکید بر اینکه مجموع اقدامات این انجمن برای آزادی زندانیان ۷۶ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال بوده در پایان خاطرنشان کرد: با تهیه مبالغ حمایتی در ۸ ماهه گذشته ۱۸۵ زندانی، شامل ۶۶ زندانی زن و ۱۱۹ زندانی مرد از جرائم غیرعمد آزاد شدند.

منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار