رییس سازمان بسیج رسانه کشور جهاد تبیین را وظیفه همه قشرهای جامعه به ویژه رسانه ها دانست و گفت: شکستن فضاسازی های دشمن علیه ملت ایران، با جهاد تبیین محقق می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 07 December 2023

تابناک خوزستان: مرتضی کارآموزیان روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه اولین رویداد رسانه‌ای جام امید در مجتمع ملی حفاری ایران در اهواز با بیان اینکه ایده برگزاری جام رسانه ای امید با موافقت سردار سلامی فرمانده کل سپاه در مسیر اجرا قرار گرفت اظهارکرد: خوزستان ششمین استان کشور است که جام رسانه ای در آن برگزار می شود و تا بهمن ماه این جام در تمام استان های کشور برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور فتنه شهریور ماه سال گذشته را تروریسم رسانه ای دانست و افزود: هیچ اصول اخلاقی رسانه ای وجود نداشت که در فتنه سال گذشته علیه ایران نقض نشود.

وی جهاد تبیین را وظیفه همه قشرهای جامعه به ویژه رسانه ها دانست و افزود: سال گذشته ۲۱ هزار دروغ و شبهه تنها توسط چهار رسانه معاند خارجی منتشر شد که این اخبار موجی از ناامیدی را در کشور رقم زد.

کارآموزیان امید دهی به مردم را از جمله مسایل اساسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: اطلاع داشتن از اقدام های انجام شده لازمه روایتگری صحیح است و لیگ رسانه ای امید به دنبال معرفی پیشرفت های کشور به اهالی رسانه است.

وی ادامه داد: سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد پیام ناامیدکننده توسط "انسان رسانه های داخلی" در کشور تولید و در فضای مجازی منتشر شده است که شکستن این فضا نیاز به کار منسجم رسانه ای است.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور افزود: ذائقه مخاطبان ایرانی تهدید محور است و این موجب شده تا با خطاهای ادراکی پیشرفت های کشور، یا دیده نشده و یا با تاخیر منعکس شود.

وی ادامه داد: گروه بحران مستقر در خارج کشور بر برجسته نمایی و سیاه نمایی کشور متمرکز شده است و این در حالی که رسانه های کشور بر روایت پیشرفت ها و دستاوردهای کشور در بخش های مختلف توجه ندارند.

کارآموزیان خوزستان را استان نمونه رسانه ای کشور دانست و تصریح کرد: بالغ بر ۱۰۰ هزار انسان رسانه در خوزستان فعال هستند و کسب عنوان برتر بسیج رسانه خوزستان در جشنواره مالک اشتر نشان از جایگاه رسانه ای این استان است.

جهاد تبیین و امیدآفرینی مطالبه رهبر معظم انقلاب است

مسوول فضای مجازی بسیج کشور با بیان اینکه خوزستان ششمین استان کشور است که جام رسانه امید در آن اجرا می شود گفت: جهاد تبیین و امیدآفرینی مطالبه رهبر معظم انقلاب از همه به ویژه رسانه هاست.
مهدی آدینه تأکید کرد: این جام با سه رویکرد جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین در قالب تولیدات مختلف رسانه ای و انتشار آن در سطح ملی و استانی هدف گذاری شده است.
وی انعکاس پیشرفت استان در این جام اهمیت بسیار زیادی دارد ادامه داد: ارزیابی بازخورد تولیدات خبری در رسانه ها توسط پایشگر به صورت هوشمند انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار