مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دومین رویداد «پیشگام» در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 05 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام یوسف پورآرین در نشست خبری که ظهر امروز در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد با اشاره به برگزاری دومین رویداد پیشگام در قزوین، اظهار کرد: این رویداد در دو مقطع، طی روز‌های بیست و نهم و سی‌ام آذر و ۱ دی و در روز‌های ششم، هفتم و هشتم دی در قزوین و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: رویداد پیشگام یک رویداد آموزشی است که روش حل مسئله با حضور اساتید ملی که تجربه‌های قابل توجهی در حل مسائل بزرگ کشور داشته‌اند در آن مورد بحث و آموزش قرار می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: مرکز گام مسئول برگزاری این دوره است و تلاش شده ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی برای کاربردی بودن این دوره پای کار بیایند و از طرفی فراخوان جذب نخبگان حل مسئله و مسئله شناسی نیز انجام شده است که پس از انجام مصاحبه و تشکیل تیم‌های سه نفره وارد مرحله آموزش خواهیم شد.

پورآرین با اشاره به این موضوع که برگزاری اولین دوره پیشگام در قزوین از نگاه کارشناسان موفقیت آمیز و جزو رویداد‌های برتر در سطح کشور بوده است، اضافه کرد: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید دارد که رویداد پیشگام علاوه بر آموزش به حل مسائل استان منجر شود به همین دلیل هم مجموعه‌هایی که در این موضوع همکاری می‌کنند بسیار مهم هستند. ما نمی‌خواهیم به سمت فضای انتزاعی برویم به همین دلیل هم مسائل استان روی میز تیم‌های پیشگام خواهد بود.

این مسوول بیان کرد: تفاوت رویداد پیشگام ۲ با رویداد قبلی در این است که مجموعه استانداری پای کار آمده و دستگاه‌ها و کنشگران حاکمیتی نیز پای کار هستند، اما تیم‌ها باید خودشان مسئله خود را انتخاب کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: ما برای فراخوان از گروه‌ها و شبکه‌هایی که با سازمان تبلیغات در ارتباط هستند هم فراخوان کرده‌ایم و در نهایت ۴۰ تیم سه نفره در این رویداد شرکت می‌کنند.

وی در پایان گفت: این رویداد یک رویداد نخبگانی است و قرار است برده آن حل مسئله برای استان باشد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار