در آستانه فصل زمستان بار دیگر خادمان رضوی دست به کار شدند و با اهدای لباس گرم به دانش‌آموزان یتیم و محروم، جسم و روح آنها را با مهر امام رئوف گرم کردند
کد خبر: ۱۱۴۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ 05 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، به همت معاونت اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی، مراسم اهدای 10 هزار کاپشن ویژه دانش آموزان یتیم و کم‌برخوردار حاشیه شهر مشهد در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شد.

در این مراسم، خادمان رضوی به‌طور نمادین هدایای خود را به 80 دانش‌آموز به عنوان نمایندگان سایر دانش‌آموزان محروم مدارس مشهد اهدا کردند و هدیه سایر دانش‌آموزان نیز آماده ارسال برای آنها شد.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی درباره جزئیات این اقدام گفت: با توجه به برودت هوا و شروع فصل زمستان، جمعی از خدام بخش‌های مختلف حرم مطهر در اقدامی خداپسندانه مبالغی را جهت خرید لباس گرم برای کودکان یتیم و مستضعف حاشیه شهر تامین کردند.

امین بهنام افزود: به لطف امام رضا علیه‌السلام توانستیم با مبلغ جمع آوری شده بیش از 10 هزار کاپشن خریداری کنیم و امروز در مراسمی از حدود 80 نفر از دانش‌آموزان یکی از مدارس محروم مشهد دعوت کردیم که برای دریافت هدایایی خود به حرم مطهر رضوی مشرف شوند.

وی اضافه کرد: تا جایی که امکان داشته باشد تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان گروه هدف این طرح را به حرم مطهر دعوت کنیم تا هم زیارتی داشته باشند و هم هدایای‌ خود را دریافت کنند، اما در صورت فراهم نبودن شرایط، هدایا را به دست آنها خواهیم رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار