مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از استقرار ۵۴۲ راهدار در قالب ۵۴ اکیپ برای رفع مشکلات راه های گیلان طی زمستان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 05 December 2023

استقرار ۵۴ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی گیلاناستقرار ۵۴ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی گیلان

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با تابناک گیلان، از استقرار راهداران برای رفع مشکلات راه های گیلان طی زمستان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: ۵۴ اکیپ در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه ۵۴۲ راهدار آماده اجرای طرح زمستانی هستند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای راهداری زمستانی در طول راه های حوزه استحفاظی گیلان صورت پذیرفته و ۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک و ۱۳۷ دستگاه ماشین‌آلات نیمه‌سنگین و ۱۳۹ دستگاه سنگین در راهدارخانه های استان مستقر و تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از فعالیت ۵۴ پایگاه راهدارخانه در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: ۱۰ هزار و ۶۰۰ تن ماسه و نمک نیز تامین گردیده است.

نیک‌فهم همکاری و هماهنگی متقابل ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان‌ها در راهداری زمستانی، به ویژه اجرای راهداری زمستانی بدون مرز را محور سخنان خود قرار داد و تاکید کرد: این تعامل دو سویه میان ادارات راهداری شهرستان‌ها در زمینه هایی نظیر بازگشایی مسیرها و نحوه بکارگیری و بهره مندی از خودروهای عملیاتی و سنگین در مواقع بروز بحران به ویژه در زمان بارش برف از موارد ضروری و مهم است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار