معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: به صورت میانگین طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ 04 December 2023

تابناک خوزستان: میثم آذرسا معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۲ هزار واحد مسکونی در خوزستان در حال ساخت است، اظهار کرد: به صورت میانگین طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: بیش از ۲۸۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن باید به مدت چهار سال در استان خوزستان ساخته شود که ساخت ۹۰ هزار واحد بر عهده اداره کل راه و شهرسازی و مابقی در قالب ودیعه مسکن است.

آذرسا ادامه داد: ساخت۱۰ هزار واحد مسکونی نیز بر عهده  ستاد مشترک در خصوص متقاضیان نظامی است، ۴۵ هزار واحد بر عهده شهرهای جدید استان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اشاره کرد: از این ۹۰ هزار واحد، تاکنون ساخت حدود ۱۲ هزار واحد را آغاز کرده‌ایم که از این فرایند پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصدی در ساخت حاصل شده است.

وی بیان کرد: بخشی از تعهد دولت آماده سازی این پروژه‌ها است که اسناد مناقصات انجام شده و حدود یک ششم این طرح‌ها مهیا شده و آماده طرح در سامانه ستاد برای انتخاب پیمانکار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار