مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از شناسایی ۳۴۵ فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: یکی از اولویت‌های مهم و جدی این شرکت برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز است.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 04 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری با اشاره به اینکه استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی، امکان خدمات رسانی بیشتر برای تأمین و توزیع عادلانه آب برای سایرین را فراهم می سازد، اظهار کرد: تمامی انشعابات غیرمجاز شناسایی شده پس از طی مراحل قانونی تعیین تکلیف شده و به انشعاب مجاز تبدیل خواهند شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری با اقدام این شرکت تعداد ۳۴۵ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی و یا قطع شده که از این تعداد، ۱۶۸ رشته به انشعاب مجاز تبدیل و ۲۸ مورد به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

ناصری یادآور شد: برای جلوگیری از این نوع اقدامات و مقابله با استفاده‌کنندگان غیرمجاز گروه‌های نظارتی با هدف گشت‌زنی در محدوده‌های تعیین شده و شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز تشکیل می‌شوند تا ضمن قطع این انشعاب‌ها و یا تبدیل آنها به انشعاب مجاز، امکان استفاده‌های غیرمجاز را کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام تصریح کرد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت(122) و افراد سایر شهرستان ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ( ۲۲۳۰۱۴۱ ) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

به گفته ناصری، استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار