استاندار قزوین گفت: رسالت دولت این است که شرایط لازم را برای پویایی فضاهای علمی ایجاد کند و بر این اساس با توجه به ظرفیت های استان قزوین تلاش می کنیم در این زمینه به پیشرفت های بیشتری برسیم.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 03 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمد مهدی اعلایی در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری استان قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور سجاد محمدعلی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین و جمعی از مسوولین استانی برگزار شد، اظهار کرد: دانشمندان و هیات‌های علمی و نخبگان با توجه به رسالت و وظایفی که بر دوش دارند، به درستی در حال حرکت هستند.

وی افزود: یکی از نماد‌های اقتدار که با بازدارندگی همراه است مربوط به حوزه دفاعی است که امروز برای همه کاملا ملموس است و به مردم و تمام دنیا توانسته ایم ظرفیت جوانان ایرانی را نشان بدهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: رسالت دولت این است که شرایط لازم را برای پویایی فضا‌های علمی ایجاد کند و بر این اساس با توجه به ظرفیت‌های استان قزوین تلاش می‌کنیم در این زمینه به پیشرفت‌های بیشتری برسیم.

این مسوول گفت: استان قزوین در حوزه‌های صنایع، گردشگری و کشاورزی و ... پیشرو است که بنا داریم با عمق بخشی علم و دانش، آن‌ها بیش از پیش توسعه یابند.

اعلایی عبور از مرز‌های علم و دانش را جزو انتظارات اصلی مردم دانست و خاطرنشان کزد: باید از مرز‌های علمی سریعتر عبور کنیم تا قله‌های اقتصادی را در اختیار بگیریم.

گفتنی است در پایان این مراسم، مراکز رشد واحد‌های فناور شهرستان‌های تاکستان و بوئین زهرا به صورت ویدئو کنفرانس به افتتاح رسید.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار