چاره‌اندیشی برای سفره‌ی یلدای خبرنگاران؛
با افزایش قیمت اقلام خوراکی، درآمد جزئی و محدود قشر زحمتکش خبرنگاران، پاسخگوی نیاز اقتصادی آنها در زندگی و مراسمی همچون شب یلدا نیست و لزوم توجه مسئولین به مشکلات اقتصادی خبرنگاران در این شب را می‌طلبد.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 02 December 2023

 

درآمد اندک خبرنگاران پاسخگوی نیاز اقتصادی شب یلدا نیست  

به گزارش تابناک مازندران، خبرنگاران با وجود مشکلات متعدد همواره مشکلات جامعه را منعکس می‌کنند، این در حالی است که خود با همین مشکلات روبه‌رو هستند، چون خبرنگاران هم جزو همین اجتماع هستند.

در استان مازندران نیز همچون سایر استان‌های کشور، خبرنگاران با مشکلات بسیاری دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند و همیشه در نشست‌های صمیمی با مسئولین، به بیان آنها، مخصوصا مشکلات اقتصادی می‌پردازند، اما متاسفانه پیگیری مؤثری از سوی مسئولین اتفاق نیفتاده است.

تنها چند روز به خداحافظی با فصل پاییز و رسیدن به طولانی‌ترین شب سال یعنی یلدا مانده است و خبرنگاران نیز می‌خواهند این شب را در کنار عزیزان خود سپری کرده و جشن بگیرند اما آنچه آنها را نگران و سفره‌های شب یلدا را خالی کرده قیمت‌های باور نکردنی میوه و آجیل است. اگر به بازار سری بزنید متوجه می‌شوید که برگزاری یک مهمانی معمولی برای شب یلدا حدود چند میلیونی برای صاحب خانه هزینه‌بردار خواهد بود.

لذا با افزایش قیمت اقلام سفره‌ای، درآمد جزئی این قشر، پاسخگوی نیاز اقتصادی آنها در زندگی و مراسمی همچون شب یلدا نیست و لزوم توجه مسئولین به مشکلات اقتصادی خبرنگاران در این شب را می‌طلبد.

الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
شب یلدا به همه خبرنگاران مبارک
صام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
بیچاره خبرنگارا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار