معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: حدود ۱۵۰ پروژه برای کاهش آمار تصادفات شناسایی شده که به صورت پایلوت کشوری در قزوین اجرا می شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 02 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، مهدی رجحانی در جلسه شورای ترافیک استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شناسایی و تعریف پروژه‌های کاهش تصادفات را در سطح استان به ویژه در محور‌های آبیک و تاکستان که تردد زیادی دارند را به صورت متمرکز و یک پارچه در دستور کار قرار داده ایم.

وی افرود: حدود ۱۵۰ پروژه برای کاهش آمار تصادفات شناسایی شده که به صورت پایلوت کشوری در قزوین اجرا می‌شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: رها شدگی انسداد راه‌ها مساله‌ای است که سال‌ها شاهد آن بوده ایم. این امر یک حرکت مهم در کاهش آمار تصادفات تلقی می‌شود و در این راستا برای ترویج فرهنگ رانندگی نیاز به فضاسازی مردمی و استفاده از رسانه‌ها داریم.

رجحانی ورودی و خروجی‌های مجتمع‌های خدماتی و انباشت شن‌های کنار اتوبان را جزو مهم‌ترین معضلات در محور‌های مواصلاتی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: ورودی و خروجی شهر محمدیه به شهرداری محمدیه سپرده شده است که نیاز به ساماندهی دارد و همچنین در مصوبات شورای ترافیک مقرر شد تا تیم‌های پلیس راه زمان حضور خود را در محور‌های استان به دفتر فنی استانداری گزارش دهند تا پایش انجام شود.

این مسوول با اشاره به خسارات تصادفات رخ داده در خرداد ماه سال جاری، کنترل وضعیت جسمانی رانندگان اتوبوس و اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص را نیازمند همت مضاعف دستگاه‌های مرتبط عنوان کرد و گفت: طی ۶ ماه گذشته آسیب شناسی‌های ضروری انجام شده و برای هر دستگاه تکالیف مشخصی تعیین و ابلاغ شده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار