2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان استان سمنان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 02 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردو‌های راهیان نور خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد از دانش‌آموزان استان سمنان در مقاطع متوسطه اول و دوم و در کلاس‌های نهم، دهم و یازدهم و دوازدهم تحصیل می‌کنند که به مناطق جنگی استان خوزستان در قالب اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: در ابتدا، یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر استان سمنان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و در مرحله بعد، اعزام یک هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز پسر را به این مناطق خواهیم داشت.

خالقیان با اشاره به اینکه در کنار برگزاری اردوی راهیان نور، برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان پیشرفت و جهاد تبیین نیز انجام شده است، گفت: تبیین سبک و سیره و راه شهدای گران‌قدر با استفاده از ظرفیت روایتگری راویان و مبلغان کشورمان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردو‌های راهیان نور با کمک و همراهی و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی اعم از فرمانداری‌ها، استانداری سمنان و آموزش و پرورش استان سمنان انجام می‌شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار