امام جمعه زنجان امریکا را به دلیل ایجاد مشکل برای کشور به‌صورت مداوم دشمن اصلی کشور دانست و گفت: یادمان باشد که دشمن در صورت عدم توان در انجام جنگ نظامی به جنگ شناختی و ترکیبی باهدف تغییر ارزش‌ها و ازبین‌بردن امید روی می‌آورد.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ 01 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز در خطبه‌های امروز نمازجمعه به‌قرار در سالروز شهادت آیت‌الله مدرس که در تقویم کشور به‌عنوان روز مجلس نام‌گذاری شده است، اشاره و اظهار کرد: انتخاب افرادی همچون مدرس برای نمایندگی مجلس از توصیه‌های امام راحل است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان ایستادگی در مقابل زورگویی‌ها و مرعوب‌کردن در مقابل رژیم‌های سلطه‌گر را از شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری برای مجلس دانست و افزود: امام راحل همواره نام آیت‌الله مدرس را بر زبان داشتند و به عنوان معیار بیان می‌کردند، اما ویژگی بارز آیت‌الله مدرس این بود که هیچ عامل تهدید، تطمیع، فریبگری در وی اثر نمی‌کرد.
وی تأکید کرد: قانون‌گذاران که همان نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند باید مومن، متدین، شجاع، کاربلد، دلسوز مردم و کشور باشند.
آیت‌الله خاتمی جامع، کامل، برگرفته از اسلام و قانون الهی بودن را از شاخصه‌های قانون اساسی کشور عنوان و تصریح کرد: گفت: قانون اساسی کشور ما جامع، مترقی و با پشتوانه رأی مردمی شکل‌گرفته است.
امام‌جمعه زنجان به‌روز جهانی معلولان اشاره کرد و گفت: معلولیت دلایل مختلفی دارد، لذا در قبال این افراد علاوه بر حکومت مردم نیز مسئولیت‌هایی دارند.
وی مسؤولیت مستقیم بهزیستی در قبال معلولان را متذکر شد و افزود: هر چند این وظایف در عهده بهزیستی نهاده شده، ولی مردم هم نباید مسؤولیت خود را در قبال این قشر فراموش کنند که در این میان خیرین هم پیش‌گام هستند.
آیت‌الله خاتمی به در پیش بودن روز دانشجو اشاره و تصریح کرد: دانشجویان مهم‌ترین نیروی انسانی برای آینده هر کشور به شمار می‌روند که باید مد نظر همه خدمتگزاران کشور در همه ابعاد قرار داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان امریکا را به دلیل ایجاد مشکل برای کشور به صورت مداوم دشمن اصلی کشور دانست و ادامه داد: یادمان باشد که دشمن در صورت عدم توان در انجام جنگ نظامی به جنگ شناختی و ترکیبی با هدف تغییر ارزش‌ها و از بین بردن امید روی می‌آورد.
وی به اقدامات انجام شده برای تحقق ایران قوی و مقابله با توطئه‌های دشمنان اشاره و تصریح کرد: شعار «ما می‌توانیم» با تلاش جوانان توانمند کشور محقق شده است.
آیت‌الله خاتمی با تشریح جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین که به معنی واقعی معنای انسانیت را زیر سؤال برده است اشاره و تاکید کرد: مردم ایران به دلیل انسانیت و پیروی از اسلام پشتیبان مردم مظلوم فلسطین است و در قبال ظلم به این مردم ساکت نمی‌مانند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار