مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۲۳۰ کیلومتر جاده‌های شهرستان بن ۲۳.۵ کیلومتر بهسازی و آسفالت شده که تا پایان سال ۱۰ کیلومتر دیگر انجام می‌‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 01 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، روح الله غلامی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بن با اشاره به لزوم انتقال سند راهدارخانه شهرک گردشگری شیدا در این شهرستان، گفت: تخصیص اعتبار راهداری شهرستان بن از ۱۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۱۸ میلیارد تومان در سال جاری رسیده و این منهای مصوبات سفر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه راهداری شهرستان بن، افزود: از مجموع ۲۳۰ کیلومتر جاده بن به سمت شهرستان‌های هم‌جوار ۲۳/۵ کیلومتر بهسازی و آسفالت شده که تا پایان سال ۱۰ کیلومتر دیگر انجام می‌شود.

غلامی اضافه کرد: خط‌کشی ۴۵ کیلومتر از راه‌های شهرستان بن، اجرای روشنایی و نصب چراغ‌های چشمک‌زن در سه نقطه، نصب ۲۰۰ متر نیوجرسی، شانه‌سازی پنج کیلومتر از محور‌ها و رفع سه نقطه حادثه‌خیز نیز از اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به خرید یک دستگاه شن و نمک‌پاش مکانیزه برای راهداری شهرستان بن، ادامه داد: واگذاری زمین جنب اداره راهداری علی‌رغم اینکه مصوب شده و تخصیص اعتبار نیز صورت گرفته، اما محقق نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار