نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی، زمینه‌ای برای محو آمریکای جنایتکار است، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، همه ملت‌ها باور دارند که رژیم صهیونیستی باید از بین برود.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 01 December 2023

تابناک خوزستان: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه افزود: یک روزی تنها سلاح مردم فلسطین، سنگ بود ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی با سلاح جنگی به جنگ با رژیم صهیونیستی می‌روند.

وی ادامه داد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم مظلوم غزه به طوزگر قطع پیروز هستند؛ اسرائیلی ها بنا داشتند حماس و مردم مظلوم را از بین ببرند همچنین می‌خواستند جمعیت فلسطین را بین ۱۶ کشور تقسیم کنند اما هیچ کدام از توطئه‌های آنها عملیاتی نشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: وقتی ملتی همچون غزه پای ایمان و اراده خود باشند و تمام قد در میدان حضور پیدا کنند، خداوند متعال آنها را یاری می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم غزه نشان دادند با تکیه بر خدا و ایمان مردم، تمام ناشدنی‌ها را شدنی خواهد شد، افزود: امروز فکر، اندیشه و فرهنگ بسیج به دنیا صادر شده است و همه ملت‌ها در برابر زورگویی ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان سبک زندگی اسلامی را یکی از مطالبات جدی رهبری دانست و اظهارکرد: متاسفانه در سال‌های اخیر از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته و سبک زندگی غربی را جایگزین کرده‌ایم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت فرزندآوری گفت: بسیاری از زوج‌های جوان ما در بحث فرزندآوری، مشکلات اقتصادی را بهانه می‌کنند در حالی که قرآن کریم، مشکلات اقتصادی را بهانه‌ای برای فرار از فرزندآوری برشمرده است.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اکثر خانواده‌ها به لحاظ مالی مشکل داشتند اما همگی آنها چندین فرزند داشتند و بهانه تراشی نمی‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ضمن گرامیداشت روز نیروی دریایی بیان کرد: نیروی دریایی ما از ابتدای انقلاب تاکنون همواره پشتیبان نظام بوده و در دوران دفاع مقدس و همچنین دوران سازندگی در کنار سایر نیروها حضور پررنگی داشتند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن روز دانشجو و تبریک این روز به دانشجویان گفت: از تمامی دانشجویان انتظار داریم در همه عرصه‌ها مطالبه‌گر بوده و آرمان‌خواهی کنند؛ یک دانشجو باید همه ظرفیت‌های کشور را ببیند و برداشت درستی از موانع واقعی داخلی و خارجی داشته باشد.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه هشتم آذرماه در دیدار هزاران نفر از بسیجیان کشور با اشاره به آثار عملیات طوفان‌الاقصی، فرمودند: حرکت وحشیانه و بی‌رحمانه‌ای که رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه انجام داد، آبروی تمدن و فرهنگ غرب را برد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار