معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از ۱۳ آذر منتشر می‌شود، از اصحاب رسانه خواست نسبت به مشارکت حداکثری در این انتخابات اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ 30 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، ایرانه حیدری، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به دستورالعمل ابلاغی، مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان ۲۸ آذر با دستور انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان برای سه سال در زنجان برگزار خواهد شد.
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از ۱۳ آذر منتشر می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این دوره از انتخابات خانه همچون دوره قبل به صورت الکترونیکی برنامه‌ریزی شده است و عضوگیری خانه هم از ۱۴ تا ۲۸ آذر به صورت موقت قطع می‌شود.
وی یادآور شد: با توجه به ضرورت به‌روزرسانی اطلاعات اعضای خانه مطبوعات برای شرکت در انتخابات پیش‌رو از همه اعضا درخواست می‌شود در اولین فرصت نسبت به تکمیل پرونده عضویت و همچنین تصحیح نام رسانه خود اقدام کنند.
حیدری درباره شرایط نامزدی افراد برای شرکت در انتخابات خانه مطبوعات طبق ماده ۴۴ اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گفت: عضویت در خانه مطبوعات، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه و داشتن حداقل پنج سال سابقه فعالیت مطبوعاتی با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله این شرایط است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار