استاندار خراسان جنوبی گفت : فوتبال در جهان امروز به موضوعی اقتصادی و سیاسی تبدیل شده که بر روح و روان افراد تأثیر بسیاری می گذارد.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ 30 November 2023

استاندار خراسان جنوبی گفت: فوتبال در جهان امروز به موضوعی اقتصادی و سیاسی تبدیل شده که بر روح و روان افراد تأثیر بسیاری می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار رئیس فدراسیون فوتبال کشور، اظهار داشت: با توجه به محرومیت‌های موجود، حامیانی که از رشته‌های ورزشی حمایت کنند، در استان وجود ندارند و اگر هم باشند، با انبوهی از درخواست‌ها برای کمک مواجه هستند.

وی متذکر شد: خراسان جنوبی، استانی سرشار از ظرفیت است که از آن‌ها به درستی استفاده نشده که اگر این اتفاق می‌افتاد، بخش عمده‌ای از مشکلات برطرف می‌شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از نظر نرخ رشد اقتصادی از استان‌های پایین است، تصریح کرد: یکی از ضعف‌های موجود در خراسان جنوبی، اتکای جدی به منابع دولتی است.

قناعت ادامه داد: با وجود همه اقداماتی که تاکنون انجام شده، تنها از یک دهم ظرفیت معادن خراسان جنوبی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه استعداد ایجاد شهرک‌های طلا، مس و... در استان وجود دارد، افزود: زیرساخت‌های لازم برای بهره برداری از معادن در استان وجود ندارد و به همین دلیل سرمایه گذاران هم نمی‌توانند در این خصوص در خراسان جنوبی سرمایه گذاری کنند.

قناعت با تأکید بر اینکه معادن موجود در خراسان جنوبی می‌توانند به تنهایی این استان را آباد کنند، تأکید کرد: اگر محدودیت‌های قانونی در این خصوص برداشته شود، شاهد جهش خوبی در استان در این زمینه خواهیم بود، اما در حال حاضر حرکت ما در این زمینه کند و لاک پشتی است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار