فرماندار گالیکش از بازگشایی محور جنگل گلستان- خراسان شمالی که در اثر بارش‌های رگباری و وقوع سیلاب مسدود شده بود، خبرداد.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 29 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، در اثر بارش‌های رگباری و وقوع سیلاب در جاده پارک ملی گلستان در آبان امسال، این جاده مواصلاتی از سوی راهداری و پلیس راه مسدود اعلام شد.

این محور ترانزیتی، اما روز گذشته با اعلام مسئولان بازگشایی شده و تردد در آن برقرار است.

فرماندار شهرستان گالیکش در این خصوص گفت: طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی از صبح سه شنبه محور ترانزیتی جنگل گلستان - خراسان شمالی که بر اثر سیل ۱۶ آبان امسال در محدوده دشت و بعد از تونل جنگل گلستان تخریب و مسدود شده بود، بازگشایی شد.

محمدرضا میرنیا افزود: عملیات مرمت، بهسازی و آسفالت بخش سیل بردگی محور جنگل گلستان - خراسان شمالی با تلاش شبانه‌روزی مجموعه راهداری استان خراسان شمالی اجرا شد و پس از گذشت قریب به ۲۰ روز امروز مجدداً زیر بار ترافیک رفت.

وی بیان کرد: علیرغم بازگشایی محور به طول ۵۰۰ متر، اما با توجه به اینکه هنوز دیواره‌های ساحلی در محور مذکور اجرا نشده و موقعیت در وضعیت کارگاهی می‌باشد، لذا از همه مسافران و شهروندان عزیز تقاضا داریم در هنگام تردد در این مسیر جانب احتیاط را داشته باشند تا سفری ایمن و سلامت را تجربه کنند.
منبع/فارس

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار