مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به ابلاغ‌ دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی خانه‌ مطبوعات استان‌ها، گفت: بر این اساس، انتخابات خانه‌ مطبوعات استان اواخر آذرماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 29 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی خانه مطبوعات استان‌ها، گفت: بر این اساس، انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری اواخر آذرماه امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طبق دستورالعمل ابلاغی، مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری ۲۸ آذرماه با دستور انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان برای مدت سه سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از ۱۳ آذرماه منتشر می‌شود، بیان کرد: برگزاری این دوره از انتخابات خانه مانند دوره قبل به صورت الکترونیکی برنامه‌ریزی شده است و عضوگیری خانه مطبوعات نیز از ۱۴ تا ۲۸ آذرماه به صورت موقت قطع می‌شود.

احمدی افزود: با توجه به ضرورت به روزرسانی اطلاعات اعضای خانه مطبوعات برای شرکت در انتخابات پیش‌رو از تمامی اعضا درخواست می‌شود در اولین فرصت نسبت به تکمیل پرونده عضویت و همچنین تصحیح نام رسانه خود اقدام کنند.

وی در خصوص شرایط نامزدی افراد برای شرکت‌کننده در انتخابات طبق ماده ۴۴ اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، گفت: عضویت در خانه مطبوعات، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، ارائه گواهی عدم سوپیشینه و داشتن حداقل پنج سال سابقه فعالیت مطبوعاتی با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله این شرایط است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار