همراه با تابناک کهگیلویه وبویراحمد
بسته خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد به ارائه خبرهایی در حوزه های مختلف می پردازد. در این بسته خبری به برخی خبرهای استان از جمله: صدور حکم به عنوان رفتگر شهرداری به مدت 6ماه برای نزاع دسته جمعی،اظهارات تاجگردون در خصوص تصور مدیران از پارک فناوری،اطلاعات ضعیف نمایندگان از موضوع فناوری هسته ای و برخی خبر های دیگر خواهد پرداخت
کد خبر: ۱۱۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 18 October 2015

بسته خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد به ارائه خبرهایی در حوزه های مختلف می پردازد. در این بسته خبری به برخی خبرهای استان از جمله:صدور حکم به عنوان رفتگر شهرداری به مدت 6ماه برای نزاع دسته جمعی،اظهارات تاجگردون در خصوص تصور مدیران از پارک فناوری،اطلاعات ضعیف نمایندگان از موضوع فناوری هسته ای و برخی خبر های دیگر خواهد پرداخت.

هشدار شورای شهر یاسوج به استاندار

اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز در نقطه استراتژیک این شهر و در اراضی جنب هتل آزادی و موزه شهر یاسوج شدند.

در این نامه آمده است: شهر یاسوج با داشتن آب و هوایی مطبوع و دلنشین و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی خدادادی به عنوان پایتخت طبیعت ایران نامگذاری شده است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: این زیبایی و طراوت باعث رشد و شکوفایی شهر شده که در این راستا همه مسئولان استانی و شهرستانی موظف به حفظ این نعمت خدادادی هستند که اعضای شورای شر نیز چنین رویکردی دارند.

در این نامه آمده است: طبق گزارشات رسیده برخی از مؤسسات غیر دولتی و همچنین بعضی دستگاه‌های دولتی در حال رایزنی برای تصرف بخشی از محدوده جنگل‌های هتل آزادی هستند که موجبات نگرانی مردم و نمایندگان آن‌ها را فراهم آورده است.

در بخش پایانی نامه آمده است: اینجانبان ضمن مخالفت صریح با تغییر کاربری اراضی یاد شده از شما درخواست داریم نسبت به هرگونه تخریب و تغییر کاربری در این زمین‌ها جلوگیری کنید.

نمایندگان30درصداز موضوع هسته ای اطلاع داشتند

غلام رضا تاجگردون عضو کمیسیون برجام در اولین گردهمایی اندیشکده فرساد پژوهان رایمند با تأکید بر اینکه وقتی می‌گوییم ایران سرآمد دانش هسته‌ای در جهان است چیزی به گزاف نگفته‌ایم ، تصریح کرد: شاید قبل از مطرح شدن موضوعات هسته‌ای و مذاکرات ما به عنوان نماینده مجلس تنها از ۳۰ درصد موضوع هسته‌ای اطلاع داشتیم اما اکنون برای ما روشن شده که در چه نقطه‌ای قرار داریم و توان کشور در دانش هسته‌ای چه میزان است.

تاجگردون با بیان اینکه اکنون همه در کشور می‌دانند که موضوع هسته‌ای چیست و تا چه اندازه کشور پیشرفت داشته است،بیان کرد:همه در دنیا فهمیده‌اند که موشک سجیل و راکتور و سانتریفیوژ با علم و دانش جوانان ایرانی ساخته شده پس به قدرت ما احترام می‌گذارند

تصور مدیران از پارک فناوری پارک تفریحی بود

نماینده شهرستانهای گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی با ذکر خاطراتی از دوران مسئولیتش در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سال ۸۳،گفت: روزی که نخستین پارک علم و فناوری در سال ۸۳ در اصفهان راه‌اندازی شد خیلی از ما مدیران فکر می‌کردنداین همان پارکی است که باید دست زن و بچه را گرفت و در آن قدم زد ،اما امروز فهمیده ایم که چنین پارکی می تواند رشد فزاینده علمی را برای کشور رقم بزند.

اعتراض اولیا به عدم برگزاری کلاس درس

حدود 30 نفر از اولیای دانش آموزان یکی از مدارس شهر سی سخت دربا ابراز نگرانی از عدم برگزاری کلاس درس در یکی از مقاطع تحصیلی در محل آموزش و پرورش حضور یافتند.

به گفته اولیای این دانش آموزان با گذشت چند هفته از بازگشایی مدارس فرزندان آنها همچنان با بی نظمی در برگزاری کلاسهای درسی روبه رو هستند .

یکی از اولیای این دانش آموزان به خبرنگار سفیر دنا گفت:در چند هفته گذشته تا کنون عمدتا کلاسهای درسی دانش آموزان برگزار نشده و دانش آموزان در محل مدرسه به وقت گذرانی و پر کردن وقت با ورزش سرگرم بوده اند.

تجمع کنندگان، اولیای دانش آموزان مقطع دوم راهنمایی مدرسه طالقانی بوده اند که معتقداند این وضعیت ضربات تحصیلی سنگینی به فرندان آنها وارد کرده و بعد از پیگیریهای زیاد دست به این تجمع دست زده اند.

به گفته یکی دیگر از اولیای دانش آموزان بعد از پیگیری های فراوان برای تعیین تکلیف استقرار معلم در این مقطع تحصیلی گفته شده قرار است معلمی که 9 سال از بازنشستگی وی میگذر مجددا به کار گرفته شود و ادامه تحصیل این دانش آموزان را بر عمده بگیرد.

به گفته وی بعد از گذشت چند هفته از بی نظمی در برگزاری کلاس درس قرار بود از بین دو معلم سی سختی یکی انتخاب شود که گویا قرار است با روی کار آوردن معلمی بازنشسته اولیای دانش آموزان را راضی نگه دارند.

6ماه نظافت شهر حکم نزاع دسته جمعی

حجت الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی پرونده‌های نزاع دسته جمعی به دادگاه‌ها اظهارکرد: برخورد باصلابت و قاطع در چهارچوب قانون و شرع مهم‌ترین خواسته مردم و مسئولان از دستگاه قضایی است.

وی اضافه کرد: برای افرادی که اقدام به نزاع دسته جمعی می‌کنند احکامی چون تبعید و اقامت‌ های خارج از استان و ۶ ماه خدمت در شهرداری به عنوان رفتگر صادر می‌شود.

رقبای انتخاباتیم سنگ جلوی پایم نیانداختند

تاجگردون درحاشیه افتتاح جاده آسفالت تل مویزی باشت با تشکر از مردم اظهار داشت: من به صراحت بارها اعلام کردم و اکنون هم اعلام می کنم در حوزه گچساران و باشت شاید جز نادرترین دوره هایی بوده که بعد از انتخابات دعوا نشد و برادر با برادر دعوا نکرد و این شهرستان با آن شهرستان اختلاف پیدا نکرد و هیچ کاندید رقیب من پس از انتخابات در امورات اجرایی بنده مداخله نکرد و هیچ کدام سعی نکردند که سنگ جلوی پایم بیاندازند و بدینوسیله کمکم کردند و این باعث شد که بتوانیم یکسری کارها را جلو ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار