استاندار مرکزی گفت: تولید محتوا در فضای مجازی باید بر اساس حفظ شئونات باشد و تلاش در این راستا مورد توجه جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱ 29 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه عصر چهارشنبه در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج استان مرکزی در مرکز اصحاب هنر و رسانه ( ماهور) در اراک، افزود: در بحث فضای مجازی اصول باید ثابت و پایبند باشد اما در اقدام و رفتار نسبت به زمان، مکان و افراد متغییرهایی وجود دارد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در بحث فضای مجازی تاکیدات فراوان دارند و در یک‌جا فرمودند، آنچه اول، بلاآخر است، فضای مجازی است که هر چه نگاه می‌شود، انتها ندارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: امروز رسانه حرف اول را در ارتباطات اجتماعی می‌زند و باید حاکم بر شئونات فرهنگی و اجتماعی باشد.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: برآوردها نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد اخبار و اطلاعات قبل از هر رسانه دیگری، حتی اینترنت، در بستر شبکه‌های اجتماعی منتقل می‌شود.

وی اظهار کرد: فضای مجازی مدام در حال تغییر است و چند سال است که ایمیل دیگر منسوخ شده و تنها در مکاتبات رسمی کاربرد دارد و استفاده از آن دیگر مانند قبل نیست.

استاندار مرکزی افزود: اگر نسبت به هر گمراهی در جامعه اعتراض است، باید از همان مسیری اقدام شود که گمراهی توسعه پیدا کرده است‌.

مخلص‌الائمه در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مرکز ماهور( مرکز اصحاب رسانه و هنر) استان مرکزی گفت: این مرکز هفته آتی به طور رسمی با حضور یکی از مقامات ارشد کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: مرکز ماهور با ماموریت‌های هدفگذاری شده در بسیج ارتباط تنگاتنگی دارد و امید است رویدادهایی که در این مرکز شکل می‌گیرد، منجر به کارهای بزرگی شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار