فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: ایجاد شبکه پویا و شناسایی نخبگان رسانه‌ای دانشجویی اولویت معاونت فضای مجازی بسیج دانشجویی است.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ 29 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: امروزه کمتر کسی از اهمیت رسانه و حوزه تاثیرگذاری آن بی‌اطلاع است این اهمیت تا بدان جاست که رهبرمعظم انقلاب در فرمان «جهاد تبیین» بار اصلی را بر دوش رسانه‌ها می‌دانند.

وی ادامه داد: در همین راستا معاونت فضای مجازی بسیج دانشجویی ۲۵ تیم رسانه‌ای در دانشگاه‌های سطح استان تشکیل و با برگزاری بیش از ۱۴ دوره آموزشی مختلف نسبت به توانمندسازی ۴۰۰ دانشجو اقدام کرده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارگاه آموزشی عکاسی با حضور سید محمدرسول تراب پنجشنبه ۹ آذرماه تشکیل خواهد شد که با استقبال دانشجویان مواجه شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد شبکه پویا، فعال و شناسایی نخبگان رسانه‌ای در سطح دانشگاه‌ها در اولویت‌های اجرایی بخش فضای مجازی‌ست که بسترسازی و تسهیل فعالیت رسانه‌ای دانشجویان را فراهم می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار