مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی نیروهای این جمعیت برای خدمات رسانی به زئران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 18 October 2015
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی نیروهای این جمعیت برای خدمات رسانی به زئران اربعین حسینی خبر داد.

کاووس محمودی ظهر یکشنبه در اولین جلسه کمیته هماهنگی زائران اربعین حسینی در کرمانشاه که با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه محرم زائران بسیاری با پای پیاده مسیر رفتن به عتبات عالیات را طی می کنند که نیازمند ارائه خدمات هستند.

وی گفت: استان کرمانشاه نیز با توجه به اینکه دروازه عتبات عالیات محسوب می شود، سالانه پذیرای خیل عظیمی از زائران است که باید در زمینه اسکان و تعذیه آنها از سوی دستگاه های ذی ربط برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام دستگاه های مربوطه موظف به شناسایی مراکز اسکان تحت نظارت خود و مهیا کردن آن برای حضور زائران بوده، افزود: در این راستا هماهنگی با سایر دستگاه ها نیز ضروری است.

به گفته محمودی، کمیته هماهنگی زائران حسینی متشکل از اداره کل اوقاف، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران، تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و هلال احمر است.

وی با اشاره به آمادگی کامل هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران حسینی، اذعان داشت: دستگاه های مربوطه با آماده کردن حسینیه ها، مساجد، مهمان سراها و اماکن عمومی از هم اکنون باید برای پذیرش زائران آماده باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر با استقرار در ورودی شهرستان کنگاور و همچنین خروجی شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین مکان های مناسبی را برای اسکان و پذیرایی از زائران تدارک می بیند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کنار اسکان و تغذیه به زائران حسینی خبر داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار