نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت برای ارائه برخی سند‌های تحول کوتاهی می‌کند، گفت: هویت جمعی شورای فرهنگی عمومی جهت حل این مشکل باید به میدان بیاید و دولت را مکلف کند هر سند تحولی که در شورا نهایی شده است و مولفه‌های آن نیاز به قانون دارد در قالب مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 26 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، احمد راستینه بعدازظهر امروز در نشست شورای فرهنگی عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خطاب به اعضای شورای انقلاب فرهنگی، گفت: مسئولیت شورای عالی انقلاب فرهنگی هدایت و راهبری فرهنگی کشور است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تنها نوشتن سند‌های تحول در کشور اهمیت ندارد بلکه لازم است بعد از نوشتن اجرایی شوند، لازم است ابتدا این سند‌ها تبدیل به لایحه و بعد به مجلس ارائه شود تا مجلس بتواند آن را تبدیل به قانون لازم الاجرا کند.

وی با اشاره به اینکه دولت برای ارائه برخی سند‌های تحول کوتاهی می‌کند، افزود: هویت جمعی شورای فرهنگی عمومی جهت حل این مشکل باید به میدان بیاید و دولت را مکلف کند هر سند تحولی که در شورا نهایی شده است و مولفه‌های آن نیاز به قانون دارد در قالب مجلس شورای اسلامی تصویب برسد.

راستینه تصریح کرد: در برنامه هفتم توسعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هماهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی مکلف شده است تا کار انفرادی دستگاه‌ها و موازی‌کاری‌ها را حذف کند تا به یک ساختار انقلابی چابک در حوزه فرهنگ برسیم.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این نرم‌افزار باید به نحوی باشد که جامعه بر اساس آن فکر، عمل و رفتار کند، خاطرنشان کرد: ما خواستار سرعت بخشیدن به برنامه انقلابی‌سازی ساختار فرهنگی کشور هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار