مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از سال گذشته تاکنون ۴۶۰ واحد مسکن روستایی به خانواده های تحت حمایت تحویل شده است و در آینده ای نزدیک تعداد ۲۱۰ مسکن دیگر به این خانواده ها تحویل می شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 25 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: خدمت به خانواده های، ولی نعمت از وظایف اصلی کمیته امداد می‌باشد و با توجه به تورم زیاد مسکن که با آن مواجه هستیم این خانواده‌ها دچار آسیب در این بخش شده اند.

وی افزود: طی سالجاری ۶۰۰ خانواده، ولی نعمت در سطح استان قزوین شناسایی شده اند که نیاز به تامین مسکن دارند و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کمیته امداد، تمام تلاش امدادگران این نهاد بر آن است که با کمک خیرین و اعتبارات دولتی مسکن این عزیزان پس از ساخت در اختیار مددجویان قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از سال گذشته تاکنون تعداد ۴۶۰ مسکن روستایی به خانواده‌های تحت حمایت تحویل شده است و در آینده‌ای نزدیک تعداد ۲۱۰ مسکن دیگر به این خانواده‌ها تحویل می‌شود.

این مسوول اضافه کرد: در ادامه اجرای برنامه‌های توانمندسازی مددجویان، پس از اتمام و تحویل مسکن، طرح راه اندازی نیروگاه‌های خانگی انرژی خورشیدی که یک طرح زود بازده با درآمد پایدار می‌باشد نیز بر روی پشت بام این منازل اجرا می‌شود.

ظاهری عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های کمیته امداد جهت تامین و تعمیر مسکن مددجویان می‌توان به لوله کشی گاز، احداث سرویس‌های بهداشتی و ایزوگام پشت بام اشاره کرد.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار