کد خبر: ۱۱۳۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 24 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری استان مازندران و معاونین وی به صورت سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی ساری بازدید کردند و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجموعه قضایی را از نزدیک بررسی کردند.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در بازدید از شعب دادسرا و اجرای احکام به صورت میدانی برخی کمبود‌ها را مورد بررسی قرار داد و ضمن ملاقات بی واسطه با تعدادی از مراجعان، به مشکلات آنان رسیدگی کرد.
رئیس کل دادگستری مازندران به موضوع رضاتمندی مراجعان و برخورد مناسب با طرفین دعوی اشاره کرد افزود: رضایتمندی مراجعان و کاهش اطاله دادرسی مهمترین شاخص‌های سند تحول قضایی است و برنامه‌های دادگستری استان نیز در راستای سند تحول تهیه و تنظیم شده است و با جدیت از سوی مسئولان قضایی استان دنبال می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری با تاکید بر تقویت روحیه جهادی گفت: توجه به این امر مهم در بین کارکنان این مجموعه از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی با همچنین با حضور در واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی ساری اجرای احکام را مرجع مهم و حساسی در فرایند دادرسی ذکر کرد و افزود: همه مراحل رسیدگی های قضایی انجام شده در راستای اجرای عدالت و احقاق حقوق افراد زمانی به سرانجام خواهد رسید که احکام صادره به موقع و با قاطعیت اجرا شود.
رئیس کل دادگستری استان مازندران و معاونین وی همچنین ازبخش بایگانی راکد و همچنین از ساختمان در حال احداث دادسرای مرکز استان نیز بازدید کردند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار