امام جمعه گنبدکاووس بسیج را مهمترین پناه مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی دانست و گفت: بسیج همواره برای حل مسائل و مشکلات و تسهیل‌گری زندگی مردم وارد عمل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 24 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: «بسیج لشگر مخلص خداست» یکی از زیباترین جمله‌ها در رابطه با این نهاد مردمی محسوب می‌شود به این معنا که کل این سازمان بر اساس اخلاص و پاکیزگی شکل گرفته است.

وی بسیج را تجسم امداد‌های غیبی، یاری خدا، نصرت الهی و تجلی گاه فضایل بندگی در سطح عالی (جهاد و شهادت) معنی کرد و گفت: بسیج پیشگام رهایی در عالم است و الان هم گام هایش در کنار دریا مدیترانه و اثر عملکردش در قلب واشنگتن و لندن مشاهده می‌شود.

امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد: بازگشت جهان اسلام به عظمت گذشته خود و کسب عزت دوباره اقتدار مسلمانان در دنیا و به نمایش گذاشتن شکوه بی نظیر تمدن اسلامی با دستان کارگشای بسیج امکان پذیر است.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در جمع قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور گفت: دوری از آفت‌ها و مافیاگری‌ها و حرکت در مسیر تهذیب اخلاقی در ورزش مهمترین تاکیدات ایشان در این دیدار بود و تجلیل ایشان از جهت گیری ارزشی در ورزش یعنی حجاب، مادری و کودک پروری در کنار ورزش، شکر الهی، سجده و بوسیدن پرچم و تواضع نسبت به سرود جمهوری اسلامی، نشان از اهمیت این امور دارد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همچنین تحریم رژیم صهیونیستی توسط ورزشکاران ایرانی در مسابقات را از جمله نشانه‌های حمایت جامعه ورزشی از مردم فلسطین دانستند و تاکید کردند که این رژیم کودک کش در عملیات طوفان الاقصی ضربه فنی شد و بمباران غزه و شهادت مردم بی گناه به مانند این است که یک تیم شکست خورده طرفداران تیم مقابل را کتک بزند.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: دنیا در مقابل ایستادگی محور مقاومت و مردم غزه تسلیم شد و آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه امروز آغاز شد و شاهد هجوم مردم به سمت خانه هایشان هستیم که نشانه تعلق خاطر ساکنان غزه به این آب و خاک است.

حجت الاسلام ترابی افزود: یک میلیون و ۷۰۰ هزار آواره، ۱۵ هزار شهید که ۶ هزار نفر آنان کودک و چهار هزار نفر هم زنان، ۶۲ خبرنگار و ۲۰۱ پزشک و امدادگر هستند در کنار ۳۶ هزار مجروح و چهار هزار مفقود کارنامه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به طرفداران حماس در چند هفته اخیر است.

وی تاکید کرد: با وجود این سطح از جنایات از سوی رژیم صهیونیستی، امروز شاهد بزرگی مردم غزه هستیم و این پیروزی نوش جان کسانی که در این مدت ایستادگی کردند.

امام جمعه گنبدکاووس بیان کرد: نیرو‌های مقاومت پله اول آزادی قدس را طی کردند و پله دوم نماز خواندن در بیت المقدس و پله سوم تشکیل کشور مستقل فلسطینی است که این مسیر را هم طی خواهند کرد.

حجت الاسلام ترابی گفت: آرامشی که امروز میان مردم فلسطین با وجود این حجم از جنایت وجود دارد در مقابل اضطراب صهیونیست‌ها قابل قیاس نیست و با وجود تمام تلاش‌ها و حمایت‌ها آمریکا، شاهد کم شدن اقتدار این کشور و کوچک شدن حوزه نفوذ آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه دهه فاطمیه اول از هفته آینده آغاز می‌شود به بیان گوشه‌ای از فضایل این بانوی بزرگوار پرداخت و گفت: این بزرگوار تجسمی از خوبی هاست و شیعه همیشه در مبارزه و جهاد تبیین اقتدا به زهرا اطهر (س) کرده است.

امام جمعه گنبدکاووس اشک‌های حضرت زهرا (س) را پشتوانه حقانیت علی (ع) دانست و افزود: زهرای اطهر (س) یاد داد با شلاق خوردن، محاصره شدن و اشک ریختن می‌شود مبارزه کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار