بعد از ورود دستگاه قضا و دستگیری مدیران شرکت‌های غیرقانونی پیش‌فروش خودرو در قزوین، مالباختگان با برپایی تجمع اعتراضی در مقابل دادگستری استان و استانداری قزوین، خواستار سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده هایی خود شدند.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ 24 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، پیش از ظهر امروز شماری از مالباختگان شرکت‌های پیش فروش خودرو در قزوین در مقابل دادگستری استان تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

تجمع کنندگان پس از سر دادن شعار‌هایی در مقابل ساختمان دادگستری به سمت استانداری حرکت کردند.

مالباختگان پس از حضور در مقابل ساختمان استانداری با سر دادن شعار‌هایی مطالبات خود را مطرح کردند.

همزمان با حضور این افراد، نیرو‌های پلیس نیز در محل حاضر شد تا نظم عمومی شهر دچار اختلال نشود.

نیرو‌های پلیس پس از دقایقی از تجمع کنندگان خواستند تا به تجمع خود پایان دهند؛ نیروی پلیس رو به آن‌ها گفت: برادران و خواهران صدای اعتراض شما را مسئولان شنیدند؛ به این تجمع که غیرقانونی است پایان دهید».

بخشی از جمعیت به این درخواست پلیس واکنش نشان داده و شروع به سر دادن شعار شدند که با واکنش پلیس نیز همراه شد.

در حال حاضر این تجمع به پایان رسیده است و تردد خودرو‌ها با آرامش در محدوده استانداری ادامه دارد.

به گزارش فارس، شرکت‌های پیش‌فروش خودرو حدود ده سال به صورت غیرقانونی در استان قزوین و به ویژه شهرستان تاکستان فعالیت کردند و بر اساس اعلام دادستان تاکستان رقمی بالغ بر ۸٠ هزار میلیارد تومان جذب سرمایه داشتند.

بعد از ورود دستگاه قضا به این ماجرا و دستگیری مدیران این شرکت‌ها، مالباختگان با برپایی تجمعات اعتراضی در مقابل دادگستری استان و استانداری قزوین و همچنین با حضور در مصلی نماز جمعه، خواستار سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده‌هایی مانند پرونده شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» شد‌ه‌اند.

اخیرا در پی انتشار بیانیه کارگروه خودرویی استان قزوین در خصوص عدم همکاری محمدرضا غفاری مالک شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» و اعلام بی اطلاعی وی در خصوص میزان دارایی‌های حاصل از جذب سرمایه از مالباختگان، نگرانی مالباختگان در این خصوص بیشتر شده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار